سئو چیست؟

شنبه 7 بهمن 1396
11:08
پارسا کامرانی

سئو چیست؟

رنک سایت

رنک سایت:

افزایش رنک سایت یا همان رتبه سایت در کسب و کار شما بسیار مفید و ضروری می باشد زیرا افزایش مشتریان شما به آن وابسته می باشد. ما در اینجا به معرفی سئو که یکی از راهکارهای افزایش آن است می پردازیم.

رنک سایت

سئو چیست؟

لغت لاتین سئو، seo می باشد که مخفف search engine optimization است و به معنی انجام عملیاتی جهت بهینه سازی موتور جستجو می باشد. در کل یعنی به وجود اوردن صفحاتی که برای موتورهای جستجو جالب باشد که موجب افزایش رنک سایت می شود.

بهینه سازی صفحات چه معنایی دارد؟

معنای آن این است که شما در نتایج یکی از موتورهای جستجوی بزرگ، بیشترین امتیاز را در آن موتور جستجو بدست آورید. چون درصد بالایی از افراد جامعه با جستجو در موتورهای جستجو به صفحات دلخواه خود می رسند و نیاز های خود را از این طریق برطرف می کنند. نکته ی جالب توجه اینجا می باشد که مردم اکثرا به صفحه اول جستجو نگاه می کنند و سایت مورد نظر خود را از میان سایت های صفحه ی اول انتخاب می کنند. پس برای به دست آوردن ترافیک بالا و بالا بردن رنک سایت باید در صفحه اول موتورهای جستجو قرار داشته باشید.

رنک سایت

بهینه سازی چه چیزهایی را دنبال می کند؟

بهینه سازی به مطالبی از قبیل عنوان صفحه ها، کلمات کلیدی، عنوان متا و چیزهایی که موتورهای جستجو دوست دارند، برای افزایش رنک سایت، را دنبال می کنند. همچنین با گوگل ادوردز نیز می شود رنک سایت را افزایش داد.

موتورهای جستجو صفحات وب را چگونه دسته بندی می کنند؟

موتورهای جستجو صفحات را با نرم افزار spyder دسته بندی می کند که متاسفانه همه ی موتورهای جستجو با یک نرم افزار spyder کار نمی کنند به همین دلیل ممکن است سایت شما در یک موتور جستجو بالا باشد ولی در موتور دیگر بالا نباشد. به همین دلیل سئو نیاز به متخصص دارد تا در همه ی موتورهای جستجو رنک سایت را بالا ببرد. همچنین فرآیند سئو زمان بر می باشد لذا برای افزایش رنک سایت باید کمی صبر داشته باشیم تا به نتیجه ی دلخواه خود برسیم.


با عضویت در کانال تلگرامی تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیفات تاپ ادورت باخبر شوید.


[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خدمات سایت و تبلیغات است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]