بهینه ترین رتبه گوگل

سه شنبه 17 بهمن 1396
9:48
پارسا کامرانی

بهینه ترین رتبه گوگل

بهینه ترین رتبه گوگل

بهینه ترین رتبه گوگل

در بهینه ترین رتبه گوگل دو دیدگاه به صورت زیر وجود دارد:

1. بهبود نام تجاری

2.کسب بهینه ترین نتیجه

1. بهبود نام تجاری

اگر هدف شما بهبود نام تجاریتان است، پس حضور در رتبه اول یا دوم گوگل، شما را به هدفتان می رساند. زیرا طبق آمار %50.4 درصد از کاربران اینترنت فقط به سایتی مراجعه می کنند که در رنک اول جستجو قرار گرفته باشند. همان طور که می دانید دو راه برای قرار گرفتن در جایگاه اول وجود دارد:

1. تبلیغات در گوگل

2. سئو

برای حضور در رنک اول و دوم هزینه ی زیادی باید پرداخت کنید نسبت به حالتی که می خواهید در جایگاه سوم به بعد باشید.

رتبه سایت

2.بهینه ترین نتیجه

اما اگر هدف شما کسب بهینه ترین نتیجه است، گاهی بهتر است که در رتبه سوم تا پنجم از صفحه اول گوگل باشید و این بهینه ترین رتبه گوگل برای شما خواهد بود.

آیا این حقیقت دارد؟ آیا ممکن است که گاهی رتبه سوم تا پنجم بهتر از رتبه های اول و دوم باشد؟ جواب مثبت است. مردم تمایل دارند که روی سایت ها، در رتبه­ های اول و دوم کلیک کنند تا ببینند از کالا یا خدمات مورد نظر راضی هستند یا نه. اما وقتی وارد سایت های رتبه سوم تا پنجم (و یا احتمالاً پایین­تر) می­ شوند، دقیقاً زمانی است که آنها در سایت های رتبه اول و دوم به هدفشان نرسیده ­اند و در سایت­ های پایین تر به جستجوی خود ادامه داده اند. همینطور شما برای حضور در جایگاه سوم هزینه کمتری نیاز دارید نسبت به اینکه در جایگاه اول باشید.

بنابراین در کنار ایستادن (رتبه سوم به و پایین­تر) به عنوان یک فیلتر عمل می­کند، تنها افرادی که واقعا به دنبال یک نتیجه بهتر خواهند بود روی آگهی شما کلیک و از سایت شما خرید خواهند کرد.

بهینه ترین رتبه گوگل برای شما کدام است؟

گاهی رتبه سوم وپایین تر در ستون سمت راست گوگل، نتایج بهتری را رقم خواهد زد

برای یافتن بهینه ­ترین رتبه گوگل هیچ راهی وجود ندارد مگر آزمایش. گاهی رتبه­ بالای گوگل مناسب است و گاهی رتبه­ های پایین­تر. بیشترین بازگشت سرمایه در بهینه ­ترین رتبه برای شما رقم می­خورد.

روش آزمایش:

روش آزمایش یافتن بهینه ­ترین رتبه گوگل، بالا و پایین بردن هزینه هر کلیک و بررسی نتایج حاصل از آن است. پیشنهاد می­ شود اگر گوگل مثلاً 1 تا 3 دلار را برای هر کلیک توصیه کرد، با 1 دلار شروع کنید و نتایج حاصل از آنرا بررسی کنید، اگر به اندازه کافی خوب بود، ممکن است که دیگر به پرداخت بیشتر به ازای هر کلیک (ppc) نیاز نداشته باشید.


با عضویت در کانال تلگرام از آخرین اخبار روز تبلیغات باخبر شوید.


[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خدمات سایت و تبلیغات است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]