طول عمر مشتری

يکشنبه 19 فروردين 1397
9:42
پارسا کامرانی

طول عمر مشتری

تبلیغات

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل (گوگل ادوردز) یکی از گونه های تبلیغات اینترنتی می باشد که می توان از آن به عنوان تبلیغات ارزان یاد کرد. سیستم تبلیغات گوگل به گونه ای است که شما به ازای هر فردی که وارد سایت شما شود، مبلغی ناچیزی به گوگل پرداخت خواهید نمود. به طور کلی شما در ازای پیدا کردن مشتری پول پرداخت خواهید نمود.

معرفی کامل گوگل ادوردز

معرفی ارزش طول عمر مشتری:

اجازه دهید با یک مثال به معرفی طول عمر مشتری یا همان LTV بپردازیم، فرض کنید شما در طول عمر هر مشتری به طور متوسط 100 دلار کسب می کنید، از طرفی هرینه های بدست آوردن مشتری برابر 60 دلار است. در نتیجه سود حاصل از خریدهای انجام شده در طول عمر یک مشتری برابر 40=60-100 دلار خواهد بود.

ارزش طول عمر مشتری در تبلیغات گوگل:

جهت بررسی و تحلیل ارزش طول عمر مشتری در تبلیغات گوگل برای سایت خود به مثال فوق توجه کنید. اگر هزینه های مذکور بیشتر از پول کسب شده از هر مشتری باشد، مثلاً 120 دلار هزینه. در اینصورت طول عمر یک مشتری برابر 20-=120-100 دلار خواهد بود و این یعنی ضرر. و نتیجه این سناریو چیزی جز ورشکستگی نخواهد بود.

تبلیغات گوگل

با مراجع به customerlifetimevalue.co می توانید ارزش طول عمر مشتری در تبلیغات گوگل را برای خود محاسبه کنید.

بسیاری از شرکتها LTV خود را نمی دانند، به طوری که دقیق نمی دانند مقدار CPA مناسب برای آنها چند است.

فرض کنید مشتریان شما به مدت 6 ماه باقی بمانند و به طور مثال هر ماه 30 دلار هزینه کنند، پس LTV شما 180 دلار خواهد بود. در این سناریو شما در صورتی موفق خواهید بود که Google CPA شما، 100دلار باشد.

گاهی در تجارت الکترونیک ممکن است شما در ابتدای عمر یک مشتری، مقداری پول از دست بدهید. اما در ادامه کسب و کارتان و گرفتن سفارشات بعدی از مشتری به سوددهی مدنظر خود دست پیدا کنید. سایت آمازون قطعا می داند که چند نفر بعدا دوباره سفارش خواهند داد و ارزش میانگین هر سفارش را نیز می داند. بر این اساس آنها در می یابند که برای هر کسب چقدر باید هزینه کرد.

پیشنهاد: اگر شما هم به این مسائل توجه نکرده و از شاخص ارزش طول عمر مشتری خود خبر ندارید برای این منظور اقدام کنید یا با ما تماس بگیرید.


[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خدمات سایت و تبلیغات است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]