اهمیت تبلیغات در گوگل

شنبه 23 دی 1396
11:10
پارسا کامرانی

اهمیت تبلیغات در گوگل

اهمیت تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل (گوگل ادوردز) چیست؟

پیش از گفتن اهمیت تبلیغات در گوگل تعریفی از آن را برای شما ارائه می دهیم تا در ابتدا با تبلیغات گوگل آشنا شوید. تبلیغات در گوگل ابزاری است که سایت شما و یا صفحه ای از سایت شما را به صفحات اول موتور جستجوی گوگل انتقال می دهد. عملکرد آن پرداخت به ازای کلیک است، یعنی به ازای هر نفری که وارد سایت شما شود باید به گوگل مبلغی ناچیزی را پرداخت کنید. این ابزار موجب افزایش چشمگیر مشتریانتان و همچنین شناخته شدن کسب و کار شما بین افراد مختلف می شود. گوگل ادوردز برای استفاده ی تمامی تجارت ها مناسب است زیرا تجارت های کوچک را به بازار می شناساند و همچنین موجب درآمد برای آن تجارت می باشد. گوگل ادوردز برای تجارت های شناخته شده نیز کارایی دارد زیرا به سود بیشتری می توانند برسانند.

اهمیت تبلیغات در گوگل:

اهمیت تبلیغات در گوگل آنجا است که حضور در صفحه ی اول گوگل مهم است زیرا بیشترین بازدیدها مربوط به سایت هایی می باشد که در صفحه ی اولحضور دارند و بدیهی است که سایتی که بیشترین بازدید را داشته باشند، بیشترین مشتری را جذب خود می کند ، هرچند محصولات و خدمات دیگر سایت ها بهتر باشد. لذا برای بهبود کسب و کار خود به حضور در صفحه ی اول نیاز دارید.

اهمیت تبلیغات در گوگل

چرا ما باید از گوگل ادوردز (تبلیغات در گوگل) استفاده کنیم؟

اگر تجارت نوپایی داریم و میخواهیم که سریعا به سوددهی برسیم باید از ابزاری استفاده کنیم که هر چه سریع تر مارا به صفحه ی اول گوگل برساند و این موضوع اهمیت تبلیغات در گوگل را دو چندان می کند زیرا سریع ترین ابزاری که ومب سایت یا صفحه ای از وب سایت شما را به صفحه ی اول می رساند تبلیغات در گوگل می باشد و در حال حاضر راهی سریع تر از این ابزار نداریم. تا کنون حتما اهمیت تبلیغات در گوگل را دریافته اید حال به برخی از پرسش هایی که ممکن است برای شما به وجود آید پاسخ می دهیم.

20 مزیت تبلیغات در گوگل.

همچنین یک قابلیت فوق العاده که دارد این است که شما می توانید در محل های خاصی که دوست دارید، زمانی که دوست دارید و در وسیله ای که دوست دارید(موبایل، تبلت، رایانه و…) وب سایت شما بالاتر از همه نشان داده شود.

اهمیت تبلیغات در گوگل

آیا همیشه استفاده از تبلیغات در گوگل برای ما مفید خواهد بود؟

آیا برای همه ی کسب و کار ها می توان از آن استفاده کرد؟

اهمیت تبلیغات در گوگل در همه ی زمان ها بالا می باشد ولی در اوایل کار وب سایت و زمانی که تجارت شما نوپا می باشد نقش به سزایی در سوددهی و شناخته شدن وب سایت شما دارد چون با حضور در صفحه ی اول گوگل اولا شما صاحب فروش بی سابقه خواهید شد و همچنین زمانی که کاربران وب سایت شما را در صفحه ی اول ببینید به مرور شناخته خواهید شد و تجارت شما معروف خواهد شد چون در ذهن عوام اینگونه جا افتاده است که سایتی که صفحه ی اول باشد مطمئن و شناخته شده می باشد و اینگونه هم می باشد چون سایتی که مطمئن و کاملا صحیح برنامه ریزی شده باشد می تواند در گوگل رشد پیدا کند.

و اما زمانی که وب سایت شما شناخته شده باشد شما از تبلیغات در گوگل می توانید زمانی که فروش ویژه ای یا طرحی دارید که میخواهید سریعا به فروش برسد یا دیده شود می توانید از تبلیغات در گوگل استفاده کنید.

تاپ ادورت با کمترین قیمت بیشترین خدمات را به شما ارائه خواهد کرد.

ساخت اولین حساب ادوردز


با عضویت در کانال تلگرامی تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیفات باخبر شوید.


[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خدمات سایت و تبلیغات است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]