ساختار گوگل ادوردز

يکشنبه 24 دی 1396
10:57
پارسا کامرانی

ساختار گوگل ادوردز

ساختار گوگل ادوردز

معرفی کلی ساختار گوگل ادوردز:

در ابتدا ساختار گوگل ادوردز را معرفی میکنیم و بعد تک تک آن ها را به طور جداگانه بررسی می نماییم.

  1. حساب کاربری
  2. کمپین
  3. گروه های تبلیغاتی
  4. تبلیغ
  5. کلمات کلیدی

ساختار گوگل ادوردز

معرفی تک تک ساختار گوگل ادوردز:

  1. حساب کاربری:

حساب کاربری شما همان سایت شما می باشد یعنی فروشگاه شما. به ظور مثال اگر شما یک فروشگاه لوازم الکترونیکی دارید کل فروشگاه شما حساب کاربری شما محسوب می شود.در هنگام ساخت حساب کاربریتان بهتر است که ایمیلی مرتبط با نام فروشگاه یا کارتان به سیستم گوگل ادوردز معرفی کنید

ساختار گوگل ادوردز

2. کمپین:

کمپین ها، زیر مجموعه ی حساب کاربری شما می باشد. کمپین یک دسته ی کلی از یک کالا یا خدمات می باشد که شما می توانید با معرفی چند کمپین دسته بندی مناسبی از محصولات یا خدمات خود داشته باشید تا حساب کاربری خود را به طور بهینه مدیریت کنید.به طور مثال در فروشگاه الکترونیکی فرضی، می توان چند کمپین به نام های تلفن همراه، تبلت، لب تاپ و … معرفی نمود.

ساختار گوگل ادوردز

3.گروه های تبلیغاتی:

هر کمپین شامل چند گروه تبلیفاتی می باشد که ساختار گوگل ادوردز را شکل می دهد. گروه های تبلیغاتی به عنوان دسته بندی ریز تر از کمپین ها عمل می کند و خود شامل چند تبلیغ می باشد. به طور مثال در فروشگاه الکترونیکی فرضی می خواهیم در کمپین موبایل گروه های تبلیغاتی تغریف کنیم، به عنوان مثال برند های مختلف موبایل، انواع مختلف موبایل(لمسی، ساده و …) را می توانیم به عنوان گروه تبلیغاتی معرفی کنیم.

ساختار گوگل ادوردز

4. تبلیغ:

هر گروه تبلیغاتی بهتر است که شامل چند تبلیغ کاملا مرتبط با گروه تبلیغاتی اش باشد، که نوشتن تبلیغ مناسب خود یک مطلب جدید می باشد که در مطلب های بعدی ارائه می شود.

ساختار گوگل ادوردز

5. کلمات کلیدی:

عضو اصلی ساختار گوگل ادوردز که ترافیک را جذب می کند کلمات کلیدی می باشد، به این ترتیب که شما با معرفی چند کلمه ی کلیدی برای هر تبلیغ و معرفی PPC برای هر کلمه این کلمات را در گردونه ی رقابت گوگل قرار می دهید. کلمات کلیدی هم خود انواع مختلفی دارد که در مقاله های بعدی ارائه می شود.

ساختار گوگل ادوردز


با عضویت در کانال تلگرام تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیفات تاپ ادورت باخبر شوید.


[ بازدید : 81 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خدمات سایت و تبلیغات است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]