استراتژی های پرداخت گوگل ادز

چهارشنبه 28 آذر 1397
11:12
پارسا کامرانی


استراتژی های پرداخت گوگل ادز

استراتژی های پرداخت گوگل ادز

در سیستم گوگل ادز (تبلیغات در گوگل) چندین روش برای پرداخت هزینه می باشد که آنها را استراتژی های پرداخت گوگل ادز می نامند. در این مقاله ما سعی داریم تا تمامی استراتژی های پرداخت گوگل ادز را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با آگاهی بیشتر بتوانید اکانت خود را مدیریت و هزینه ها را کاهش دهید. حال در ادامه به معرفی تک تک استراتژی های پرداخت گوگل ادز می پردازیم.

انواع استراتژی های پرداخت گوگل ادز

Manual CPC

پرکاردبردترین استراتژی های پرداخت گوگل ادز، Manual CPC می باشد. این استراتژی به معنی تنطیمات دستی است، یعنی شما به صورت دستی هزینه هر کلیکی که مایل هستید پرداخت کنید تا در تبلیغ گوگل وارد می کنید. باید توجه داشت که هر مقداری که وارد کنید گوگل کمی بیشتر از نفر قبلی از حساب شما کسر خواهد کرد. اجازه بدید با یک مثال موضوع را کاملا روشن کنم: فرض کنید رقیب شما رقم ۵ سنت را بر روی تبلیغ خود قرار داده است، حال شما قیمت ۵۰ سنت را بر روی تبلیغات خود قرار می دهید. در حوزه ی کاری شما هم فقط شما و رقیبتان وجود دارید، در نتیجه گوگل از حساب شما برای هر کلیک رقمی در حدود ۶ یا ۷ سنت کسر خواهد کرد نه ۵۰ سنت پیشنهادی که داده اید.

Maximize clicks

ماکزیمم کلیک دومین استراتژی های پرداخت گوگل ادز هست که طرفدار زیادی دارد. نحوه عملکرد این استراتژی به این صورت است که شما بودجه روزانه و بیشترین هزینه ای که برای هر کلیک پرداخت خواهید کرد را وارد می کنید و گوگل با توجه به بودجه و هزینه ی هر کلیک جایگاه تبلیغ را به گونه ای قرار می دهد که بیشترین کلیک را دریافت کنید.

Target CPA

پرداخت به ازای انجام عمل خاص. در این استراتژی شما تعیین می کنید که هر موقع یک عمل خاص در سایت رخ داد (مانند پرداخت یا سفارش محصول) از حساب شما هزینه کسر شود. در این حالت هزینه ی هر عمل بالا می باشد و عموما به صرفا نیست.

Target ROAS

شما می‌توانید کمپین را طوری تنظیم کنید که با توجه به بودجه، نرخ بازگشت سرمایه هدف‌تان را دریافت کنید. مثلا می‌توانید با تنظیم ۱۰٪ به گوگل اجازه دهید که تا یک دهم قیمت هر محصول (یا سود محصول) بودجه را مصرف کند تا یک محصول به فروش برسد.

Maximize conversions

این استراتژی براساس بیشترین نرخ تبدیل محاسبه می شود.

Target search page location

در این استراتژی تعیین می کنید که می خواهید دائم در لینک اول باشید و یا در صفحه اول. دقت داشته باشید که حضور در لینک اول می تواند هزینه های شما را به طور زیادی افزایش دهد پس این استراتژی را با دقت و بررسی زیاد انتخاب کنید.

Target outranking share

زمانی است که رقیب شما دائما در لینک اول می باشد و شما میخواهید جای او را بگیرید، در این وضعیت از این استراتژی باید استفاده کرد و تعیین نمود که میخواهید چند درصد جایگاه او را بگیرید.

Enhanced CPC

در این استراتژی گوگل بر اساس نرخ بازگشت و تبدیل کمپین شما، هزینه را تعیین می کند. تاپ ادورت استفاده از این استراتژی را پیشنهاد نمی کند.


[ بازدید : 56 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

انتخاب محل نمایش تبلیغ گوگل

دوشنبه 21 آبان 1397
12:26
پارسا کامرانی

انتخاب محل نمایش تبلیغ گوگل

انتخاب محل نمایش تبلیغ گوگل (گوگل ادوردز) کاملا به کسب و کار شما و همچنین هدف تجارتتان بستگی دارد زیرا در محیط های متعدد می توانید تبلیغ گوگل را انجام دهید. برای تبلیغ چند راهکار وجود دارد که مهم ترین آنها: ۱٫ تبلیغ در شبکه جستجو ۲٫ تبلیغ در شبکه نمایش. برای این که بتوانید به راحتی انتخاب محل نمایش تبلیغ گوگل را انجام دهید باید سازوکار هر کدام از این شبکه ها را بدانید.

شبکه جستجو گوگل ( Google Search Network displays)

شبکه جستجو به عنوان انتخاب محل نمایش تبلیغ گوگل به این صورت عمل می کند: زمانی که افراد مختلف در موتور جستجو گوگل محصولات و یا خدمات مورد نیاز خود را جستجو می کنند، تبلیغ گوگل شما را بالاتر از رقیبانتان خواهند دید.

شبکه نمایش گوگل ( Google Display Network displays)

شبکه نمایش به عنوان انتخاب محل نمایش تبلیغ گوگل به این صورت عمل می کند: زمانی که افراد در سایت های مرتبط با گوگل مانند یوتیوب، گوگل مپ و .. جستجو می کنند، تبلیغ شما را خواهند دید. معمولا برای کسب و کارهایی که نیاز به رونمایی از طرح های خود دارند مناسب است. (البته با توجه به فیلتر بودن یوتیوب در ایران برای مشتریانی که می خواهند در ایران تبلیغ گوگل را انجام دهند، این روش توصیه نمی شود.)

فرمت های تبلیغ گوگل

فرمت های تبلیغاتی به شما امکان می دهد که چگونگی ارتباط کسب و کار خود، با مشتریان بالقوه را انتخاب کنید. در این بخش، فرمت های تبلیغاتی موجود در هر شبکه را معرفی خواهیم کرد.

شبکه گوگل می تواند شما را با مشتریان بالقوه در لحظه ای که به شما نیاز دارند، مرتبط کند – مانند جستجوی محصول، خواندن یک وبلاگ در مورد صنعت شما، یا تماشای یک ویدیو مرتبط در YouTube و جستجو خدمات شما. انتخاب قالب تبلیغ صحیح برای کمپین شما، می تواند اطمینان حاصل کند که تبلیغ گوگل شما در آن لحظه، مناسب برای یک مشتری خاص است.

تبلیغ متنی (Text ads)

تبلیغ متنی گوگل

رایج ترین نوع تبلیغ در تبلیغات گوگل: تبلیغ شامل یک عنوان توصیفی، آدرس وب سایت و متن توصیفی است.

کجا می توانید نشان دهید؟

. شبکه جستجو – Search Network
. جستجوگرها – Search Partners

تبلیغ گوگل همراه افزونه های تبلیغاتی گوگل (Ads with extensions)

افزونه های تبلیغاتی

افزونه های تبلیغات گوگل اطلاعات بیشتری از شما به کاربر می دهد، مانند: اطلاعات تماس، آدرس و… .

استفاده از افزونه های تبلیغ گوگل

کجا می توانند نشان داده شوند؟

. شبکه جستجو – Search Network
. شبکه نمایش (بسته به افزودنه تبلیغاتی) – Display Network

Responsive ads

Responsive ads

این نوع تبلیغ گوگل با صفحات سایت ها و اپلیکیشن های مختلف سازگاری خواهد داشت.

. کجا می توانند نشان داده شوند؟
. شبکه نمایش – Display Network

Shopping ads

Shopping ads

علاوه بر یک تصویر، تبلیغات خرید، حاوی اطلاعات مربوط به محصول و قیمت گذاری است، به طوری که کاربران احساس قوی از محصول شما را، قبل از کلیک بر روی تبلیغ دارند.

کجا می توانند نشان داده شوند؟

. Google Shopping (در کشورهای انتخاب شده)
. جستجوی گوگل – Google Search
. وب سایتهای شریک Google، از جمله YouTube و جستجوی تصویر در برخی کشورها

تبلیغ تصویری گوگل

تبلیغ تصویری گوگل

تبلیغات تصویری توجه مردم را در هنگام مرور وب سایت ها در Google Display Network جذب می کنند.

کجا می توانند نشان داده شوند؟

. شبکه جستجو * – Search Network
. شبکه نمایش – Display Network

* تبلیغات تصویری در شبکه های شریک جستجو نشان داده می شوند، اما نه در شبکه جستجوی گوگل.

تبلیغ ویدئویی گوگل

تبلیغ ویدئویی گوگل

یک تبلیغ ویدیویی مستقل در داخل یک ویدیو دیگر اجرا میشود.

کجا می توانند نشان داده شوند؟

. شبکه جستجو * – Search Network
. شبکه نمایش – Display Network

* تبلیغات ویدئویی در شبکه های شریک جستجو نشان داده می شوند، اما نه در شبکه جستجوی گوگل.

تبلیغات اپلیکیشن

تبلیغات اپلیکیشن

تبلیغات اپلیکیشن مشتریان شما را به یک نرم افزار دانلود اپلیکیشن برای دانلود اپلیکیشن شما، هدایت می کند.

کجا می توانند نشان داده شوند؟

. شبکه جستجو – Search Network
. شبکه نمایش – Display Network

تبلیغات تماس گوگل

تبلیغات تماس گوگل

تبلیغات تماس به مشتریان اجازه می دهد تا با کلیک بر روی تبلیغ گوگل به طور مستقیم با شما تماس حاصل کنند.

کجا می توانند نشان داده شوند؟

. شبکه جستجو – Search Network

تبلیغات رسانه ای قوی

تبلیغات رسانه ای قوی

تبلیغات رسانه ای قوی جذب فرمت های تبلیغاتی می شوند که اغلب شامل انیمیشن یا انواع دیگر می باشند.

کجا می توانند نشان داده شوند؟

. شبکه نمایش – Display Network


[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

انتخاب محل نمایش تبلیغ گوگل

دوشنبه 21 آبان 1397
12:26
پارسا کامرانی

انتخاب محل نمایش تبلیغ گوگل

انتخاب محل نمایش تبلیغ گوگل (گوگل ادوردز) کاملا به کسب و کار شما و همچنین هدف تجارتتان بستگی دارد زیرا در محیط های متعدد می توانید تبلیغ گوگل را انجام دهید. برای تبلیغ چند راهکار وجود دارد که مهم ترین آنها: ۱٫ تبلیغ در شبکه جستجو ۲٫ تبلیغ در شبکه نمایش. برای این که بتوانید به راحتی انتخاب محل نمایش تبلیغ گوگل را انجام دهید باید سازوکار هر کدام از این شبکه ها را بدانید.

شبکه جستجو گوگل ( Google Search Network displays)

شبکه جستجو به عنوان انتخاب محل نمایش تبلیغ گوگل به این صورت عمل می کند: زمانی که افراد مختلف در موتور جستجو گوگل محصولات و یا خدمات مورد نیاز خود را جستجو می کنند، تبلیغ گوگل شما را بالاتر از رقیبانتان خواهند دید.

شبکه نمایش گوگل ( Google Display Network displays)

شبکه نمایش به عنوان انتخاب محل نمایش تبلیغ گوگل به این صورت عمل می کند: زمانی که افراد در سایت های مرتبط با گوگل مانند یوتیوب، گوگل مپ و .. جستجو می کنند، تبلیغ شما را خواهند دید. معمولا برای کسب و کارهایی که نیاز به رونمایی از طرح های خود دارند مناسب است. (البته با توجه به فیلتر بودن یوتیوب در ایران برای مشتریانی که می خواهند در ایران تبلیغ گوگل را انجام دهند، این روش توصیه نمی شود.)

فرمت های تبلیغ گوگل

فرمت های تبلیغاتی به شما امکان می دهد که چگونگی ارتباط کسب و کار خود، با مشتریان بالقوه را انتخاب کنید. در این بخش، فرمت های تبلیغاتی موجود در هر شبکه را معرفی خواهیم کرد.

شبکه گوگل می تواند شما را با مشتریان بالقوه در لحظه ای که به شما نیاز دارند، مرتبط کند – مانند جستجوی محصول، خواندن یک وبلاگ در مورد صنعت شما، یا تماشای یک ویدیو مرتبط در YouTube و جستجو خدمات شما. انتخاب قالب تبلیغ صحیح برای کمپین شما، می تواند اطمینان حاصل کند که تبلیغ گوگل شما در آن لحظه، مناسب برای یک مشتری خاص است.

تبلیغ متنی (Text ads)

تبلیغ متنی گوگل

رایج ترین نوع تبلیغ در تبلیغات گوگل: تبلیغ شامل یک عنوان توصیفی، آدرس وب سایت و متن توصیفی است.

کجا می توانید نشان دهید؟

. شبکه جستجو – Search Network
. جستجوگرها – Search Partners

تبلیغ گوگل همراه افزونه های تبلیغاتی گوگل (Ads with extensions)

افزونه های تبلیغاتی

افزونه های تبلیغات گوگل اطلاعات بیشتری از شما به کاربر می دهد، مانند: اطلاعات تماس، آدرس و… .

استفاده از افزونه های تبلیغ گوگل

کجا می توانند نشان داده شوند؟

. شبکه جستجو – Search Network
. شبکه نمایش (بسته به افزودنه تبلیغاتی) – Display Network

Responsive ads

Responsive ads

این نوع تبلیغ گوگل با صفحات سایت ها و اپلیکیشن های مختلف سازگاری خواهد داشت.

. کجا می توانند نشان داده شوند؟
. شبکه نمایش – Display Network

Shopping ads

Shopping ads

علاوه بر یک تصویر، تبلیغات خرید، حاوی اطلاعات مربوط به محصول و قیمت گذاری است، به طوری که کاربران احساس قوی از محصول شما را، قبل از کلیک بر روی تبلیغ دارند.

کجا می توانند نشان داده شوند؟

. Google Shopping (در کشورهای انتخاب شده)
. جستجوی گوگل – Google Search
. وب سایتهای شریک Google، از جمله YouTube و جستجوی تصویر در برخی کشورها

تبلیغ تصویری گوگل

تبلیغ تصویری گوگل

تبلیغات تصویری توجه مردم را در هنگام مرور وب سایت ها در Google Display Network جذب می کنند.

کجا می توانند نشان داده شوند؟

. شبکه جستجو * – Search Network
. شبکه نمایش – Display Network

* تبلیغات تصویری در شبکه های شریک جستجو نشان داده می شوند، اما نه در شبکه جستجوی گوگل.

تبلیغ ویدئویی گوگل

تبلیغ ویدئویی گوگل

یک تبلیغ ویدیویی مستقل در داخل یک ویدیو دیگر اجرا میشود.

کجا می توانند نشان داده شوند؟

. شبکه جستجو * – Search Network
. شبکه نمایش – Display Network

* تبلیغات ویدئویی در شبکه های شریک جستجو نشان داده می شوند، اما نه در شبکه جستجوی گوگل.

تبلیغات اپلیکیشن

تبلیغات اپلیکیشن

تبلیغات اپلیکیشن مشتریان شما را به یک نرم افزار دانلود اپلیکیشن برای دانلود اپلیکیشن شما، هدایت می کند.

کجا می توانند نشان داده شوند؟

. شبکه جستجو – Search Network
. شبکه نمایش – Display Network

تبلیغات تماس گوگل

تبلیغات تماس گوگل

تبلیغات تماس به مشتریان اجازه می دهد تا با کلیک بر روی تبلیغ گوگل به طور مستقیم با شما تماس حاصل کنند.

کجا می توانند نشان داده شوند؟

. شبکه جستجو – Search Network

تبلیغات رسانه ای قوی

تبلیغات رسانه ای قوی

تبلیغات رسانه ای قوی جذب فرمت های تبلیغاتی می شوند که اغلب شامل انیمیشن یا انواع دیگر می باشند.

کجا می توانند نشان داده شوند؟

. شبکه نمایش – Display Network


[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دلایل تفاوت نرخ دلار حواله ای با نرخ دلار در بازار

شنبه 12 آبان 1397
13:41
پارسا کامرانی

نرخ دلار حواله ای

نرخ دلار حواله ای با توجه به اینکه دلار حواله ای در حساب حقیقی بین المللی قرار دارد، بیشتر از قیمت اسکانس می باشد. در این قسمت به دلایل تفاوت نرخ دلار حواله ای با نرخ دلار در بازار پرداخته شده است. در تبلیغات گوگل (تبلیغ در گوگل) باید از دلار حواله ای استفاده کرد.

تاثیر دلار بر تبلیغات گوگل را مطالعه کنید!!!

دلایل تفاوت نرخ دلار حواله ای با نرخ دلار در بازار

  1. نرخ بازار مربوط به اسکناس هست و برای حواله نرخ بالاتر است.
  2. ارسال حواله به حساب های خارجی ما با سختی و هزینه های بالاتری انجام می شود.
  3. زمان ورود حواله به حساب خارجی بانک هزینه ای به عنوان کارمزد دریافت حواله از آن کم می کند.
  4. بانک حواله ورودی رو با نرخ روز خرید کرده و در حساب وارد می کند.

    نرخ دلار حواله ای

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت در واقع نوعی اعتبار مجازی است که همانطور که از نامش پیداست مخصوص هدیه دادن است و از آنجایی که مخصوص هدیه دادن است قابل پس گرفتن و یا انتقال دادن به کس دیگر نمی باشد.

با توجه به اینکه گیفت کارت یک کارت مجازی محسوب می شود قابل استفاده در شارژ اکانت نمی باشد. اگر اکانتی با این کارت مجازی شارژ شود امکان ساسپند (معلق) شدن اکانت وجود دارد و امکان تبلیغ مجدد وجود ندارد و کل هزینه پرداخت شده از بین می رود و قابل برگشت نمی باشد. بنابراین برای گوگل مهم است که از کارت واقعی برای شارژ اکانت استفاده کنید.

مطالب آموزشی گوگل ادوردز

فیلم های آموزشی گوگل ادوردز

خدمات تاپ ادورت

ساخت اکانت گوگل ادوردز

شارژ اکانت گوگل ادوردز

مدیریت اکانت گوگل ادوردز


[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تفاوت واحدهای پولی در گوگل ادز

شنبه 12 آبان 1397
13:37
پارسا کامرانی

چرا باید از واحدهایی به جز ریال برای تبلیغات گوگل استفاده کرد؟

بیش از توضیح دادن تفاوت واحدهای پولی در گوگل ادز لازم است تا لزوم استفاده از ارزهایی به جز ریال ایران را برای شما شرح دهیم. تبلیغات کلیکی (گوگل ادز) را شرکت گوگل ارائه می دهد. به دلیل تحریم هایی که نسبت به ایران وجود دارد و با توجه به اینکه گوگل در کشور آیالات متحده آمریکا قرار دارد، پس امکان پرداخت هزینه با ریال ایران وجود ندارد. تاپ ادورت این کار را برای شما انجام می دهد، یعنی مبلیغ را از شکا به صورت ریالی دریافت می کند و به صورت واحدهای مجاز به گوگل پرداخت می کند. این پرداخت توسط جساب های حقیقی در کشورهایی که تحریم نمی باشند، انجام می شود. حال ممکن است از خود بپرسید تفاوت واحدهای پولی در گوگل ادز چیست؟ آیا لیر که ارزانتر از دلار است بهتر است؟ در ادامه به توضیح تفاوت واحدهای پولی در گوگل ادز خواهیم پرداخت.

تفاوت دلار و لیر

تفاوت واحدهای پولی در گوگل ادز

ممکن است بارها به خود گفته باشید که از لیر چرا استفاده نکنیم، لیر که ارزانتر است!!! ولی باید گفت که واحدهای ارزی در تبلیغات گوگل (گوگل ادوردز) هیچ تفاوتی باهم ندارند!!!! واقعا؟؟!!!!

بله واقعا هیچ تفاوتی باهم ندارند، حال این موضوع را برای شما اثبات می کنیم. همان طور که می دانید سیستم گوگل ادز یک سیستم مزایده ای می باشد، یعنی شما و رقیبانتان در یک مزایده بزرگ قرار می گیرید و هرکس که پول بیشتر و سایت بهتری داشته باشد، در جایگاه بهتری از گوگل قرار خواهد گرفت. در مزایده یک شاخص باید باشد تا فرق میان افراد مختلف را بیان کند. این شاخص در گوگل ادز با پول و امتیاز کیفیت تبلیغ مشخص می شود. امتیاز کیفیت که مربوط به تبلیغ و سایت شما می باشد و ربطی به مزیان مبلیغ پرداختی نخواهد داشت و صرفا هرچه بهتر باشد هزینه های نهایی شما را کاهش خواهد داد. اما بحث اصلی مبلغی است که باید پرداخت کنید.

مثالی برای تفاوت واحدهای پولی در گوگل ادز

فرض کنید شما میخواهید پراید بخرید و قیمت آن ۲۰ میلیون تومان است!! آیا به دلار قیمت پراید ۲۰ میلیون دلار است؟؟؟؟!!!!! خیر ارزش واحدهای پولی متفاوت است. با فرض دلار ۱۰ هزار تومانی پول همان پراید ۲ هزار دلار است. یعنی برای خرید یک وسیله می توانید ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان پرداخت کنید یا ۲,۰۰۰ دلار. جایگاه های گوگل هم به مانند وسیله است و شما باید آن را خریداری کنید، وقتی برای بدست آوردن یک جایگاه باید یک دلار پرداخت کنید اگر واحد پولی خود را عوض کنید و به عنوان مثال لیر را انتخاب کنید دیگر نمی توانید آن جایگاه را با یک لیر به دست بیارید و باید لیر بیشتری پرداخت کنید.

فرض کنید قیمت لینک اول صفحه اول گوگل ۱ دلار است که به پول ایران می شود ۱۰ هزار تومان. وقتی واحد پولی را عوض کنید رقبای شما تغییر نخواهند کرد و باید مبلیغی معادل همان ۱۰ هزار تومان را پرداخت کنید. به عنوان مثال فرض کنید واحد لیر را انتخاب کرده اید و هر لیر فرضا معادل ۲ هزار تومان است. برای بدست اوردن جایگاهی مشابه باید پنج لیر پرداخت کنید. ۵ لیر برابر با ۱۰ هزار تومان.

امیدوارم تفاوت واحدهای پولی در گوگل ادز با به خوبی توانسته باشم برسانم. پس فریب افرادی که میگویند با واحدهای پولی ارزانتر شارژ کنید بهتر استف را نخورید زیرا هیچ تفاوتی با هم ندارد و همچنین هیچ واحد پولی ارزشمندتر از دلار برای گوگل نیست و امکان ساسپند شدن و متوقف شدن تبلیغ صفر است. همانطور که در چند ماه اخیر ملاحظه کردید ایالات متحده با ترکیه دچار مشکل شد و ممکن بود نسبت به ترکیه تحریم های سنگینی وضع شود. حال کسانیکه که به لیر شارژ را انجام داده بودند ممکن بود تمام سرمایه ی آنها از این رود. پس از لحاظ ضمانت بهتر است از دلار آمریکا برای شارژ اکانت گوگل ادز استفاده نمایید.


[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

گوگل آنالیتیکس چیست؟

يکشنبه 26 فروردين 1397
10:04
پارسا کامرانی

گوگل آنالیتیکس چیست؟

سایت چگونه مورد ارزیابی قرار می گیرد؟

در هر شغلی افراد عملکرد خود را بررسی می کنند و کاستی های شغل خود را برای بهتر شدن، برطرف می کنند. در سایت ها نیز چنین می باشد عملکرد شما در مرحله ی اول ترافیک و آمار بازدید سایت شما می باشد که با ابزار های مختلفی می توان آن را مشاهده نمود. در حقیقت روش ارزیابی سایت بررسی آمار بازدید سایت می باشد هر چه آمار بازدید بیشتر باشد سایت بهینه تر می باشد و دارای رتبه سایت بالاتری است. یکی از این ابزارهای نمایش آمار بازدید از سایت گوگل آنالیتیکس می باشد.

گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیتیکس چیست؟

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یک ابزار و سرویس شرکت گوگل می باشد که آمار بازدیدکنندگان یک سایت را نمایش می دهد. این ابزار مورد استفاده ی صاحبان سایت می باشد تا عملکرد سایت خود را بررسی کنند علاوه بر گوگل آنالیتیکس، با الکسا نیز می توان آمار ترافیک سایت را دید.

برخی از مواردی که گوگل آنالیتیکس نشان می دهد:

1. بررسی و تحلیل ورودی ها.

2. کاربرانی که وارد سایت شده اند.

3. فعالیت های کاربرانی که وارد سایت شده اند.

4. زمان حضور کاربران در سایت.

5. مسیر خروجی آنها را نشان می دهد.

6. کسانی که از سایت شما دیدن می کنند.

7. مرورگر مورد استفاده کاربرانی که وارد سایت شما شده اند.

8. محلی که کاربران حضور دارند.

9. رزولوشن صفحه نمایش کاربران.

10. زبان مورد استفاده ی کاربران.

و …

یکی از امکانات خوبی که ارائه می کند، هدف گذاری مشخص در بازه زمانی است که اگر شما این هدف گذاری را تعریف کنید، زمانی که به آن هدف برسید گزارشی به شما می دهد و اگر هم نرسید راه مانده یا همان درصد نزدیکی به هدف را ارائه می کند.

آیا ایرانیان می توانند از گوگل آنالیتیکس استفاده کنند؟

استفاده از این ابزار از تاریخ 31/3/1391 برای ایرانیان تحریم شده بود ولی از تاریخ 25 اردیبهشت ماه با رفع تحریم ها علیه ایران استفاده از آن برای ایرانیان ممکن شد.


[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

رتبه تایید شده الکسا

يکشنبه 26 فروردين 1397
10:04
پارسا کامرانی

رتبه تایید شده الکسا

افزایش رتبه الکسا

رتبه الکسا

همه ی صاحبان مشاغل دوست دارند که کار خود و نتایج کار خود را تجزیه و تحلیل کنند تا نقاط ضعف و قوت کارشان را ببینند. در سایت ها نیز باید سایت را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا اطلاعات دقیقی از عملکرد سایت بدست آورد. این اطلاعات دقیق شامل پیگیری کل ترافیک سایت خود می باشد و همچنین مهم ترین معیار برای سرمایه گذاران و تبلیغ کنندگان می باشد چرا که زمانی که فردی برای تبلیغ در سایت شما اقدام می کند اولین سوالی که می کند ترافیک سایت شما می باشد لذا داشتن آماری دقیق الزامی می باشد. این کارها همگی با رتبه تایید شده الکسا قابل انجام می باشد.

پنج فایده رتبه تایید شده الکسا

1. شمارش کامل ترافیک سایت شما

2. گزارش های آنالیتیکی بهتر

3. رتبه الکسای دقیق تر

4. جلب اعتماد صاحبان تبلیغ با انتشار آمار سایت

5. نشان دادن عملکرد سایت

رتبه تایید شده

حال تک تک فواید رتبه تایید شده الکسا را به طور جداگانه برای شما عزیزان شرح می دهیم:

1. شمارش کامل ترافیک سایت شما

زمانی الکسا مستقیم آمارگیری از سایت شما را شروع می کند که کد تایید بر روی سایت نصب شده باشد. این آمار از ترافیک سایت از همه ی آمار های موجود از جمله الکسا، گوگل آنالیتیکس دقیق تر می باشد و اطلاعات کاملی از ترافیک سایت را در اختیار شما قرار می دهد. الکسا هر ماه این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین زمانی که ک تایید از بین برود به شما هشدار خواهد داد. از کد تایید خود بسیار مراقبت کنید زیرا اهمیت قراوانی دارد.

رتبه تایید شده الکسا کمک می کند تا الکسا آمار دقیق و واقعی از سایت شما ارائه کند. ترافیک واقعی زمانی است که آدرس سایت شما در نوار آدرس مرورگر جای پیدا کند در نتیجه آمار های غیر واقعی برای شما نشان داده نخواهد شد.

2. گزارش های آنالیتیکی بهتر

الکسا باوجود اینکه رتبه دقیق شما را با رتبه تایید شده الکسا، نشان می دهد همچنین تغییرات ترافیک را در دوره های مختلف نشان می دهد لذا با شما با داشتن این آمارها می توانید تحلیل دقیق تری از وضعیت سایت خود داشته باشید.

3. رتبه الکسای دقیق تر:

معیار رتبه الکسا، ترافیک سایت می باشد پس با داشتن آمار دقیق ترافیک بدیهی می باشد که رتبه الکسا سایت نیز دقیق تر می باشد.

4. جلب اعتماد صاحبان تبلیغ با انتشار آمار سایت

مورد بعدی از فواید رتبه تایید شده الکسا جلب اعتماد تبلیغ کنندگان و سرمایه گذاران می باشد زیرا هر فردی بخواهد در سایتی سرمایه گذاری کند نسبت به ترافیک آن سایت اقدام به سرمایه گذاری می کند و همچنین دنبال آمار دقیق از ترافیک سایت می باشد. پس داشتن ترافیک دقیق به جذب سرمایه گذار و اعتماد او به سایت کمک خواهد کرد.

5. نشان دادن عملکرد سایت

مورد آخر از فواید رتبه تایید شده نشان دادن عملکرد سایت می باشد. شما با داشتن امار دقیق در دوره های مختلف سایت قادر خواهید بود ه عملکرد سایت را در این دوره ها بیابید و نقاط ضعف و قدرت سایت را در این دوره ها پیدا کنید و نسبت به رفع کمبودها اقدام کنید.


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

طول عمر مشتری

يکشنبه 19 فروردين 1397
9:42
پارسا کامرانی

طول عمر مشتری

تبلیغات

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل (گوگل ادوردز) یکی از گونه های تبلیغات اینترنتی می باشد که می توان از آن به عنوان تبلیغات ارزان یاد کرد. سیستم تبلیغات گوگل به گونه ای است که شما به ازای هر فردی که وارد سایت شما شود، مبلغی ناچیزی به گوگل پرداخت خواهید نمود. به طور کلی شما در ازای پیدا کردن مشتری پول پرداخت خواهید نمود.

معرفی کامل گوگل ادوردز

معرفی ارزش طول عمر مشتری:

اجازه دهید با یک مثال به معرفی طول عمر مشتری یا همان LTV بپردازیم، فرض کنید شما در طول عمر هر مشتری به طور متوسط 100 دلار کسب می کنید، از طرفی هرینه های بدست آوردن مشتری برابر 60 دلار است. در نتیجه سود حاصل از خریدهای انجام شده در طول عمر یک مشتری برابر 40=60-100 دلار خواهد بود.

ارزش طول عمر مشتری در تبلیغات گوگل:

جهت بررسی و تحلیل ارزش طول عمر مشتری در تبلیغات گوگل برای سایت خود به مثال فوق توجه کنید. اگر هزینه های مذکور بیشتر از پول کسب شده از هر مشتری باشد، مثلاً 120 دلار هزینه. در اینصورت طول عمر یک مشتری برابر 20-=120-100 دلار خواهد بود و این یعنی ضرر. و نتیجه این سناریو چیزی جز ورشکستگی نخواهد بود.

تبلیغات گوگل

با مراجع به customerlifetimevalue.co می توانید ارزش طول عمر مشتری در تبلیغات گوگل را برای خود محاسبه کنید.

بسیاری از شرکتها LTV خود را نمی دانند، به طوری که دقیق نمی دانند مقدار CPA مناسب برای آنها چند است.

فرض کنید مشتریان شما به مدت 6 ماه باقی بمانند و به طور مثال هر ماه 30 دلار هزینه کنند، پس LTV شما 180 دلار خواهد بود. در این سناریو شما در صورتی موفق خواهید بود که Google CPA شما، 100دلار باشد.

گاهی در تجارت الکترونیک ممکن است شما در ابتدای عمر یک مشتری، مقداری پول از دست بدهید. اما در ادامه کسب و کارتان و گرفتن سفارشات بعدی از مشتری به سوددهی مدنظر خود دست پیدا کنید. سایت آمازون قطعا می داند که چند نفر بعدا دوباره سفارش خواهند داد و ارزش میانگین هر سفارش را نیز می داند. بر این اساس آنها در می یابند که برای هر کسب چقدر باید هزینه کرد.

پیشنهاد: اگر شما هم به این مسائل توجه نکرده و از شاخص ارزش طول عمر مشتری خود خبر ندارید برای این منظور اقدام کنید یا با ما تماس بگیرید.


[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

افزایش نرخ تبدیل

يکشنبه 19 فروردين 1397
9:40
پارسا کامرانی

افزایش نرخ تبدیل

نرخ تبدیل

نرخ تبدیل چیست؟

در ابتدا تعریفی از نرخ تبدیل در تبلیغات گوگل، را برای شما ارائه می دهیم سپس راه های افزایش آن را شرح می دهیم. نرخ تبدیل به این معنا است که، چند درصد افرادی که روی آگهی شما کلیک می کنند و وارد سایت شما می شوند، از سایت شما خرید می کنند یا سفارش می دهند. واضح است که هرچه این نرخ بیشتر باشد بهتر است و سود شما بیشتر خواهد شد.

همچنین لازم به ذکر است که افزایش نرخ تبدیل پیرو افزایش کلیک می باشد.

روش های افزایش نرخ تبدیل

1. اینکه بازدیدکنندگان به صفحات اختصاصی آگهی فرستاده شوند خیلی مهم است، تا اینکه به صفحات دیگر موجود در وب سایت که ارتباط کم یا ناچیزی با آگهی شما دارد، فرستاده شوند.

2. بازدیدکننده باید احساس کند که صفحه اصلی همان چیزی است که تبلیغ آن را توصیف می کند.

3. انجام عملی که در متن آگهی نمابش داده شده است، باید بر روی صفحه ی اصلی نیز قرار بگیرد تا بازدید کننده از درستی صفحه ی فرود اطمینان حاصل کند.

4. هر ادعا، قیمت گذاری یا تخفیف ویژه باید به طور کامل در صفحه ی فرود وجود داشته باشد.

5. یک همخوانی بین آگهی و صفحه ی فرود ایجاد کنید تا بازدید کنندگان احساس کنند که به صفحه مورد نطرشان وارد شده اند و انتخاب آنها صحیح بوده است.

6. هنگام استفاده از تبلیغات تصویری و غنی، در صفحه ی فرود از تصاویر مشابه آگهی استفاده کنید تا بازدید کنندگان احساس تفاوت و فرق در آگهی و صفحه ی فرود نکنند.

7. گرافیک می تواند اندازه ها و اشکال مختلفی داشته باشند ولی اساس عکس ها باید مشترک باشد طوری که تفاوت احساس نشود.

8. اطمینان حاصل کنید که هر پیشنهادی که در آگهی شما وجود دارد، در صفحه ی فرودتان نیز وجود داشته باشد تا بازدیدکننده اطمینان حاصل کنند که درست وارد شده اند. در غیر این صورت صفحه ی شما را سریعا ترک خواهند کرد و صرفا برای شما هزینه ایجاد شده است، بدون هیچ گونه خرید و سفارشی.

9. از افزونه های گوگل ادوردز استفاده نمایید.

10. نوشتن متن آگهی در افزایش نرخ تبدیل تبلیغ، بسیار مهم می باشد و باید طوری نوشته شود که بیشترین مخاطب را جذب خود کند. نکات نوشتن متن آگهی مناسب

11. تماس صریح به عمل داشته باشید.

12. مسیری روشن داشته باشید.

13. مزایای قاونی و پیام را ارائه دهید.

14. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شما برای همه قابل دسترسی است.

15. اطمینان حاصل کتید کنید که کاربر، اطلاعات درست برای تصمیم گیری دارد.

16. با تحلیل مشتری هایتان تعیین کنید که چند درصد تبلیغ برای دستگاه های مختلف نشان داده شود. یعنی اینکه مثلا 20 درصد برای کاربران موبایل نشان داده شود و یا حتی 100 درصد برای کاربران موبایل نشان داده شوند.

17. با تحلیل آمار گوگل ادوردز، روزهای پربازدید را شناسایی کنید. و با تنظیم آن ها نرخ تبدیل را افزایش دهید.

18. با تحلیل آمار گوگل ادوردز ساعات پربازدید روز را شناسایی کنید.

19. قیمت ها واضح و در دسترس باشد.

20. سعی کنید قیمت های مناسبی قرار دهید.


[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خدمات سایت و تبلیغات است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]