تبلیغات پاپ آپ

شنبه 12 بهمن 1398
14:25
پارسا کامرانی

هدف ما از ارائه ی این مقاله توضیح در باره ی راه کار های موثر در تبلیغات اینترنتی به خصوص تبلیغات پاپ آپ می باشد. امیدواریم مطالب ارائه شده در این مقاله برای شما کاربردی و مفید واقع شود.

اهمیت تبلیغات

همه ی ما می دانیم که دیده شدن بهترین راه برای شناخته شدن و رونق گرفتن یک کسب و کار به شمار می آید. اما نکته ی مهم این است که این دیده شدن به سادگی امکان پذیر نیست. استراتژی های دقیق و درستی جهت تبلیغ شدن و شناخته شدن کالا و خدمات خود به کار بست. برای تحقق یافتن امر موفقیت در کسب وکار، تبلیغات در فضای مجازی و تبلیغات اینترنتی می تواند یک راه امن و ارزان قیمت به شمار آید. فضای گسترده ی مجازی بستری فراهم آورده که شما می توانید به سادگی و با چند کلیک محصول مورد نظر خود را بیابید حتی اگر در آن سر دنیا باشد. پس دیده شدن در این فضای گسترده هم بسیار دشوار است و هم می تواند در صورت تحقق سود بسیاری را عاید شما گرداند.


تبلیغات پاپ آپ چیست؟

در دهه های اخیر به دلیل ورود وب سایت ها در زمینه ی عرضه محصولات و کالاهای تولیدی و خدمات، تبلیغات در این فضا امری نو ظهور بود. تا قبل از گسترش تبلیغات پاپ آپ در وب سایت ها با شنیدن کلمه ی تبلیغات فرد نا خودآگاه به فکر بیلبورد های بزرگ سطح شهر یا پیام های بازرگانی تلویزیون می افتاد. اما امروزه تبلیغات در وب سایت ها و دیگر فضاهای مجازی بسیار موثر تر از استراتژی های پیشین در زمینه ی تبلیغات به شمار می آیند.

یکی از موثر ترین راه های تبلیغات امروزی استفاده از پاپ آپ در سایت ها می باشد. در این نوع تبلیغات به هنگام ورود به یک سایت، صفحه ای با طراحی جذاب توجه مخاطب را به خود جلب می کند. این کادرکوچک می تواند حاوی اطلاعاتی از نوع محصول سایت باشد ویا حتی می تواند حاوی یک پیام برای کاربر باشد. این پیغام هرچه جذاب تر و با طراحی منحصر به فرد تری به نمایش در آید، مخاطب بیشتر به آن جلب و مجاب به کلیک بر روی پاپ آپ می شود.

فواید تبلیغات پاپ آپ

در امر تبلیغات هم تبلیغ شونده و هم تبلیغات کننده می تواند منفعت ببرد. به طور مثال اگر شما مدیر یک سایت معتبر باشید با دریافت هزینه ای می توانید برای سایت های متقاضی تبلیغات پاپ آپ نمایید. به شرط برخورداری از رتبه ی خوب در الکسا، از این روش می توان درآمد خوبی عاید سایت نمود. متقاضی تبلیغات نیز از طریق صرف هزینه و درخواست تبلیغات پاپ آپ از سایت های معتبر می تواند کسب و کار خود را به کاربران بشناساند. جالب است بدانید استفاده از تبلیغات پاپ آپ یکی از کم هزینه ترین و زود بازده ترین روش های تبلیغات امروزی به شمار می آید.

در ادامه به شمارش چند مورد از فواید دیگر تبلیغات پاپ آپ می پردازیم. این موارد عبارت اند از:

افزایش بازدید سایت

اگر شما قصد دارید سایتتان افزایش بازدید داشته باشد، یکی از راه کارهای قانونی و پر کاربرد استفاده از تبلیغات پاپ آپ می باشد. توجه داشته باشید برای تاثیر بیشتر و جذب مخاطب از این طریق می بایست برخی نکات را در نظر داشته باشید. به طور مثال شما باید جامعه ی هدف خود را به درستی تشخیص دهید. برای اینکار باید به سایت هایی درخواست تبلیغات دهید که حوزه ی فعالیت آن ها نزدیک به حوزه ی فعالیت شما باشد. مثلا اگر در زمینه ی مواد آرایشی و بهداشتی فعالید، در سایت های آشپزی یا خانه داری که خانم ها بیشتر مخاطب آن ها هستند، سفارش تبلیغات پاپ آپ دهید.

بهبود رتبه ی الکسا

از دیگر فواید تبلیغات پاپ آپ، بهبود و کاهش رتبه ی الکسا به شمار می آید. در این رتبه بندی جهانی سایت هایی در رتبه های بهتر و بالاتر حضور دارند که توسط کاربر بیشتر دیده شده اند. لازمه ی این دیده شدن شناخته شدن است. این شناخته شدن توسط کاربر از طریق تبلیغات در سایر فضاهای مجازی یا سایت های دیگر به صورت تبلیغات پاپ آپ می باشد.

کسب درآمد برای سایت

یکی از موثرترین راه هایی که می تواند سودآوری خوبی برای وب سایت ها به ارمغان آورد گرفتن تبلیغات پاپ آپ می باشد. توجه داشته باشید که برای یک سود کوتاه مدت اعتبار سایت خود را زیر سوال نبرید و از هر سایتی تبلیغات نپذیرید.

معایب تبلیغات پاپ آپ

اگر بخواهیم به صورت منطقی و واقع بینانه به هر موضوعی بنگریم، می بینیم که هر چیز در کنار خوبی ها و مزایایی که دارد ممکن است معایت و مضراتی هم دارا باشد. حال میزان این معایت و مزایا بستگی به نوع و استفاده ی خود ما دارد. به طور مثال در همین بحث تبلیغات پاپ آپ اگر برخی از نکات مهم رعایت نگردد می تواند برای سایت اثرات منفی و زیان باری به بار آورد.

در ادامه ی مطلب به برخی از این معایب اشاره خواهیم نمود. این موارد عبارت اند از:

دفع کاربران

برای همه ی ما پیش آمده است زمانی که به دنبال یک موضوع خاص در حال جست و جو در صفحات مختلف هستیم، برخی از پیام ها به صورت ناخواسته برای ما به نمایش در می آیند. اغلب کاربران نمی توانند به این پیغام های پاپ آپ اعتماد کنند برای همین به سرعت سایت را ترک می کنند. این اتفاق به دلیل این است که محتوای تبلیغات صورت گرفته در سایت با محتوای ارائه شده بسیار از هم دور اند. کاربر پس از رویت یک پیام نا مرتبط اقدام به ترک و یا خروج از سایت می کند. خروج کاربر از سایت موجب افت میزان بازدید و کاهش رتبه ی سایت تبلیغات کننده است.

تبلیغات پاپ آپ سبب سلب اعتماد کاربران می شود

از دیگر معایبی که تبلیغ های پاپ آپ دارند، سلب اعتماد کاربر است. این اتفاق به این صورت است که فرد با مراجعه به سایت مدنظر خود، در حال جست و جو برای کسب و اطلاعات راجع به موضوع مورد نظر خود می باشد. در همین حین به صورت غیر قابل کنترل پیام هایی به صورت پاپ آپ به طور ناگهانی برای کاربر به نمایش در می آیند. عدم کنترل کاربر بر روی نمایش و یا عدم نمایش این پیام ها می تواند برای او آزار دهنده باشد. بسیاری از این پیام ها مخبرب اند و کاربر اعتمادی به استفاده از آن ها ندارد. از همین رو سرانجام سایت را ترک کرده و موجب کاهش بازدید سایت می شود.

کاهش رتبه ی سایت

وبمستران برای افزایش رتبه ی سایت اقدامات متنوعی انجام می دهند. مدت زمان بازدهی هریک از این روش ها متفاوت است. برخی می تواند سریعتر و با هزینه ی کمتر شما را به هدف برساند اما ممکن است معایب بزرگتری هم داشته باشد. به طور مثال اگر مدیر یک سایت معتبر و پر مخاطب، در خواست های بسیار زیادی برای تبلیغات پاپ آپ در صفحه اش داشته باشد، اگر بدون توجه به محتوای آن سایت ها همه ی این درخواست ها را بپذیرد متضرر می شود. در ابتدا ممکن است درآمد خیلی خوبی از این راه عاید او شود اما پس از مدت کوتاهی با از بین رفتن اعتماد کاربران با کاهش بازدید و ترافیک سایت می شود. این اتفاق خود می تواند هزینه ی بسیار بزرگی را به این سایت وارد سازد.


[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خدمات سایت و تبلیغات است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]