افزایش ورودی گوگل

يکشنبه 6 بهمن 1398
13:53
پارسا کامرانی

ما در این مقاله قصد داریم درمورد راه ها و روش های افزایش ورودی گوگل و اهمیت این موضوع مطالبی را عنوان نماییم. امید است با مطالعه ی این مقاله، روش ها و نکات مهمی را در جهت افزایش وردی از گوگل فرا گیرید.

اهمیت افزایش ورودی گوگل

از آن جایی که موتور جست و جوی گوگل از گذشته ها تا به امروز یکی از پر طرفدار ترین و مهم ترین مرجع جست و جو های کاربران بوده و هست؛ از این رو تلاش بسیاری از مدیران سایت ها بر این است که رتبه و ورودی از گوگل خود را افزایش دهند. افزایش ورودی گوگل به زبان ساده همان بالا رفتن ترافیک و بازدید از سایت تعریف می شود. هر کسب و کار اینترنتی یقینا سود آوری خود را در افزایش بازدید کاربر از سایت خود می داند، پس می توان گفت که ورودی از گوگل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از طرفی بالا رفتن میزان بازدید از سایت و افزایش ورودی گوگل خود عاملی بر بهبود رتبه ی الکسا سایت و بهبود سئو سایت می شود. این دو امر می توانند در کنار هم سبب دیده شدن بیشتر سایت توسط موتور های جست و جو شوند.

کاربر زمانی که متوجه شود که ورودی از گوگل یک سایت از سایر سایت ها در همان حوزه بالا تر است، این احساس در او به وجود می آید که تصور کند، در حال استفاده و یا خرید از یک سایت معتبر است. نتیجه ی این امر وفادار ماندن کاربر به استفاده از سایت و رفع نیازمندی های خود از خدمات ارائه شده توسط آن سایت می باشد. افزایش بازدید کاربر از سایت خود موجب ثبات رتبه و اعتبار سایت در رتبه بندی جهانی گوگل به شمار می آید.

انتخاب مناسب آدرس سایت، جهت افزایش ورودی گوگل

سعی کنید وقت و دقت زیادی برای انتخاب نام و عنوان کسب و کار خود صرف کنید. چرا که این نام اگر درست و مناسب انتخاب شود خود یک راه جذب مخاطب و کاربر به شمار می آید. نکات جزیی و ظریفی در این رابطه وجود دارد که با رعایت آن ها می توان یک URL مناسب داشت. سعی کنید در آدرس صفحه از کلماتی که به صورت کلیدی در محتوای شما آورده شده اند استفاده نمایید. نکته ی دیگر اینکه می بایست تمامی این کلمات با حروف کوچک باشند و لازم نیست ابتدای شروع کلمه با حرف بزرگ نوشته شوند. بعضا برای شما پیش آمده است که با URL مواجه شوید که خواندن آن برای شما نا ممکن است. در این آدرس ها اعداد و حروفی دیده می شوند که هیچ معنا و مفهومی ندارند و صرفا کنار هم قرار گرفته اند. این اتفاق به این دلیل است که در نوشتن این آدرس دقت کافی نشده است و از عنوان و کلمات کلیدی مقاله در نوشتن URL استفاده نشده است. توصیه می شود که حتما در بین کلمات مورد استفاده در نوشتن آدرس سایت خود، از خط فاصله استفاده نمایید.از به کارگیری نقطه، اسلش و یا هر علامت دیگری خودداری نمایید.

اگر عنوان مقاله ی شما کوتاه و مخصر بود بهتر است از همان به عنوان آدرس مقاله استفاده نمایید. اما اگر می بینید که عنوان مقاله بسیار طولانی است، توصیه می شود برای نوشتن آدرس به جای این تیتر از کلمات کلیدی و مهم مورد استفاده در محتوای متنی خود کمک بگیرید. رعایت این نکته ی کوچک سبب افزایش سئوی سایت و در نهایت موجب افزایش ورودی از گوگل می گردد.

استفاده از یک URL برای چند مقاله با مفاهیم مشابه

استراتژی بعضی از سایت ها به این صورت است که ترجیح می دهند در رابطه با یک موضوع چندین مقاله ی مرتبط با هم ارائه دهند. این مقالات به هم پیوسته اند و هدفشان تشریح کامل یک موضوع بخصوص می باشد. توصیه می شود در این نوع نوشته ها برای تمامی این مقالات از یک URL استفاده گردد. اگر چندین آدرس مختلف برای این مقالات درنظر گرفته شود، گوگل این مطالب را کپی می خواند و سایت جریمه می گردد. در برخی از مواقع این اتفاق سبب کاهش میزان ورودی از گوگل و درنتیجه کاهش رتبه ی سایت می شود.

تاثیر سئو سایت بر افزیش ورودی گوگل

همان طور که می دانید سئوی سایت و ارائه ی محتوای سئو شده از اهمیت بسیاری برخوردار است. از راه های مختلفی می توان به سطح رضایت بخشی از سئو دست یافت. به طور مثال یکی از این راه ها ارائه ی محتوای اصولی و سئو شده خود از مهم ترین عوامل افزایش سئو سایت می گردد. استفاده از عکس و ویدئوی جذاب که برای درک بهتر مطلب مناسب باشد هم یکی از راه کار های بهبود سئو به شمار می آید. ابزار های بسیاری جهت بررسی سئو سایت و محتوا برای وردپرس طراحی شده اند. شما با به کار گیری از این ابزار ها خیلی راحت می توانید ایرادات وارده را رفع نمایید.


[ بازدید : 45 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خدمات سایت و تبلیغات است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]